Spillerom
Between Trees av Kristine Tjøgersen
Between Trees av Kristine Tjøgersen
Between Trees av Kristine Tjøgersen
Hør episoden57 min
- Kategori:
- Musikk og kultur
- Format:
- Radioprogram
- Lengde:
- 57 min
- Dato:
- 30. januar 2022
- Programleder
- Håkon Heggstad
- Komponist
- Kristine Tjøgersen
- Dirigent
- Otto Tausk
- Gjest
- Kristine Tjøgersen
- Orkester
- Kringkastingsorkestret
- Produsent
- Håkon Heggstad
- Bearbeider
- Håkon Heggstad
- Redigerer
- Håkon Heggstad
Andre har også hørt
- januar 20225 episoder
- Kristine Tjøgersen er gjest i Spillerom Søndag og forteller om stykket hun skrev for Kringkastingsorkestret: Between Trees. Ved Håkon Heggstad.Between Trees av Kristine TjøgersenBetween Trees av Kristine TjøgersenKristine Tjøgersen er gjest i Spillerom Søndag og forteller om stykket hun skrev for Kringkastingsorkestret: Between Trees. Ved Håkon Heggstad.57 min
- Ruth Wilhelmine Meyer (foto: Carl J. Asquini) er en historieforteller i lyd. Hun åpner opp nye klanglandskap for oss lyttere med sin rike og overskridende stemmekunst. Du hører fra «Vox Humana» hvor hun sammen med Nils Henrik Asheim har bearbeidet salmer og annen tradisjonsmusikk. Du får også noen eksklusive førpremierer – både på et nytt, spesialskrevet verk til sangappen TRALL, og på Brecht/Eisler-sanger som hun gjør sammen med blant andre Jørn Simen Øverli og Vigdis Hjorth. Programleder: Kristin Kverndokk.Stemmekunstneren Ruth Wilhelmine MeyerStemmekunstneren Ruth Wilhelmine MeyerRuth Wilhelmine Meyer (foto: Carl J. Asquini) er en historieforteller i lyd. Hun åpner opp nye klanglandskap for oss lyttere med sin rike og overskridende stemmekunst. Du hører fra «Vox Humana» hvor hun sammen med Nils Henrik Asheim har bearbeidet salmer og annen tradisjonsmusikk. Du får også noen eksklusive førpremierer – både på et nytt, spesialskrevet verk til sangappen TRALL, og på Brecht/Eisler-sanger som hun gjør sammen med blant andre Jørn Simen Øverli og Vigdis Hjorth. Programleder: Kristin Kverndokk.57 min
- Ørjan Matre (f.1979) er ein bergensbasert komponist utdanna ved Norges Musikkhøgskole. Han er kjend som ein svært kompetent og produktiv orkesterkomponist og han får mange tingingar frå utøvarar, ensemblar og orkester, får profilerte oppdrag, som å arrangere Ja vi elsker, og har blitt nominert til Nordisk Råds Musikkpris (2020). Matres nye konsert for slagverk og orkester er tinga av Hans-Kristian Kjos Sørensen, som har tinga fire verk av norske komponistar dei seinaste åra. Han var solist i urframføringa i Grieghallen sist torsdag, 13. januar, der Bergen filharmoniske orkester vart leia av franske Ludovic Morlot. Vi får ei omvising i Kjos Sørensens instrumentarium, og vi spør korleis komponist Matre kjenner seg etter første gjennomspeling med BFO på tysdag. Vi får høyre heile konserten til Matre, og NRKs klassiskanmelder Eystein Sandvik fortel kva han tenkjer om det nye verket, som på godt og vondt er eit produkt av pandemitida.Ny slagverkskonsert fra Ørjan MatreNy slagverkskonsert fra Ørjan MatreØrjan Matre (f.1979) er ein bergensbasert komponist utdanna ved Norges Musikkhøgskole. Han er kjend som ein svært kompetent og produktiv orkesterkomponist og han får mange tingingar frå utøvarar, ensemblar og orkester, får profilerte oppdrag, som å arrangere Ja vi elsker, og har blitt nominert til Nordisk Råds Musikkpris (2020). Matres nye konsert for slagverk og orkester er tinga av Hans-Kristian Kjos Sørensen, som har tinga fire verk av norske komponistar dei seinaste åra. Han var solist i urframføringa i Grieghallen sist torsdag, 13. januar, der Bergen filharmoniske orkester vart leia av franske Ludovic Morlot. Vi får ei omvising i Kjos Sørensens instrumentarium, og vi spør korleis komponist Matre kjenner seg etter første gjennomspeling med BFO på tysdag. Vi får høyre heile konserten til Matre, og NRKs klassiskanmelder Eystein Sandvik fortel kva han tenkjer om det nye verket, som på godt og vondt er eit produkt av pandemitida.57 min
- I denne utgåva høyrer vi frå sesongopninga til BIT20 i haust, der Hva sa Schopenhauer av Synne Skouen vart framført, med songar Hilde Annine Hasselberg (foto: Thor Brødreskift). Kva kjenner Skouen 2021 for Skouen 1977, og kva meiner ho har skjedd med kvinners stilling i musikklivet i laupetav karriera hennar? Vi snakkar også med kunstnarleg leiar Trond Madsen om temaet 'Norden' og med dirigent Christian Karlsen, 'kvotert inn' for å leie BIT20 i The Femninist's Guide to the Orchestra av Bente Leiknes Thorsen. Programleiar Marion Hestholm deler også to favorittar frå The International Rostrum of Composers som vart arrangert i Beograd denne månaden, for 67. gong.Synne Skouen hos BIT20Synne Skouen hos BIT20I denne utgåva høyrer vi frå sesongopninga til BIT20 i haust, der Hva sa Schopenhauer av Synne Skouen vart framført, med songar Hilde Annine Hasselberg (foto: Thor Brødreskift). Kva kjenner Skouen 2021 for Skouen 1977, og kva meiner ho har skjedd med kvinners stilling i musikklivet i laupetav karriera hennar? Vi snakkar også med kunstnarleg leiar Trond Madsen om temaet 'Norden' og med dirigent Christian Karlsen, 'kvotert inn' for å leie BIT20 i The Femninist's Guide to the Orchestra av Bente Leiknes Thorsen. Programleiar Marion Hestholm deler også to favorittar frå The International Rostrum of Composers som vart arrangert i Beograd denne månaden, for 67. gong.57 min
- Songar Frank Havrøy og pianist Gunnar Flagstad har i sitt kunstnarlege utviklingsarbeid ved NMH renovert Schuberts Schwanengesang med alt dei har i den musikalske verktøykassa si: Cabaret, pop, jazz, tango og sjømannsvise, mm. Resultatet er ein versjon som er lang frå skriftru, og i sterk kontrast til referanseinnspelingane av verket. Er det outrert respektløyse, eller eller ei forfriskande aktualisering og inderleggjering av dramaet i Schuberts songar? Kva skjer når ein flyttar og forandrar på ikoniske melodiar? Korleis vert det tatt imot? Og kva er det med Schubert sin musikk som får så ulike komponistar som Josephine Foster, Eivind Buene, Hans Zender og no, FrankåGunnar til å rekomponere han? I denne utgåva høyrer vi også strykarar frå Cikada framføre libanesiske Karim Haddads …and I have tried to keep them from falling (2001) i opptak frå Tøyen kirke, 24. september, under Ultima i år!Schwanengesang med FrankågunnarSchwanengesang med FrankågunnarSongar Frank Havrøy og pianist Gunnar Flagstad har i sitt kunstnarlege utviklingsarbeid ved NMH renovert Schuberts Schwanengesang med alt dei har i den musikalske verktøykassa si: Cabaret, pop, jazz, tango og sjømannsvise, mm. Resultatet er ein versjon som er lang frå skriftru, og i sterk kontrast til referanseinnspelingane av verket. Er det outrert respektløyse, eller eller ei forfriskande aktualisering og inderleggjering av dramaet i Schuberts songar? Kva skjer når ein flyttar og forandrar på ikoniske melodiar? Korleis vert det tatt imot? Og kva er det med Schubert sin musikk som får så ulike komponistar som Josephine Foster, Eivind Buene, Hans Zender og no, FrankåGunnar til å rekomponere han? I denne utgåva høyrer vi også strykarar frå Cikada framføre libanesiske Karim Haddads …and I have tried to keep them from falling (2001) i opptak frå Tøyen kirke, 24. september, under Ultima i år!57 min