Hør episoden57 min
- Kategori:
- Musikk og kultur
- Format:
- Radioprogram
- Lengde:
- 57 min
- Dato:
- 23. oktober 2022
- Programleder
- Kristin Kverndokk
- Komponist
- Agnes Ida Pettersen
- Henrik Hellstenius
- Gjest
- Agnes Ida Pettersen
- Henrik Hellstenius
- Solist
- Ragnhild Hemsing
- Ensemble
- Barokkanerne
- Gryphon Trio
- Nordic Voices
- Lydtekniker
- Terje Hellem
- Fotograf
- Signe Fuglesteg Luksengard
- Redigerer
- Kristin Kverndokk
Andre har også hørt
- oktober 20224 episoder
- Nordic Voices og Henrik Hellstenius på Ultima - Agnes Ida Pettersen og Ragnhild Hemsing på Oslo Early. Hvem er jeg? Jeg er ikke bare ett jeg, men mange forskjellige jeg. Komponist Henrik Hellstenius utforsker jeg'et i My Different I's skrevet til Nordic Voices og kanadiske Gryphon Trio. Agnes Ida Pettersen utforsker samspillet mellom hardingfela og barokkfiolinen når hun lar Ragnhild Hemsing møte Barokkanerne i en nyskrevet Fantasi. Programleder: Kristin Kverndokk.Fra Ultima til Oslo EarlyFra Ultima til Oslo EarlyNordic Voices og Henrik Hellstenius på Ultima - Agnes Ida Pettersen og Ragnhild Hemsing på Oslo Early. Hvem er jeg? Jeg er ikke bare ett jeg, men mange forskjellige jeg. Komponist Henrik Hellstenius utforsker jeg'et i My Different I's skrevet til Nordic Voices og kanadiske Gryphon Trio. Agnes Ida Pettersen utforsker samspillet mellom hardingfela og barokkfiolinen når hun lar Ragnhild Hemsing møte Barokkanerne i en nyskrevet Fantasi. Programleder: Kristin Kverndokk.57 min
- Ved hjelp av lyd frå togreiser, meldingar over høgtalaranlegg, støy og stasjonsklang har Maia Urstad skapt ei draumeaktig reise gjennom eit lydlandskap som kanskje vil forsvinne. Installasjonen FERD kunne ein oppleve på Ultima i år. Korleis tenkjer eigentleg ein lydkunstnar om form? - Menn er sexy, eg likar menn… men det er meir naturleg for meg å samarbeide med kvinner, seier postpønk- og elektronikaartist, DJ, radioprogramleiar og eigar av plateselskap Gudrun Gut, ein sentral, men uavhengig figur på musikkscena i Berlin, som no soloartist og mentor for unge kvinner i bransjen. Kva tar ho med seg frå pønkrørsla si livshaldning? Kva fann ho i musikken til Stockhausen? Og korleis har det gått til at ho er på Ultima? Vi gratulerer Ingela Øien som feirer førtiårsjubileum som fløytist i Bergen filharmoniske orkester! I tillegg til symfoniorkesteret har ho jobba i BIT20 sidan samtidsensemblet starta opp i 1989. Elles er det naturen, sauer, høns og dessutan taekwondo som held fløytisten i toppform. I høve jubileet har ho tinga ein konsert frå komponist Knut Vaage. Fløytekonserten har fått namn etter den romerske guden Janus. Kvifor? Vaage og Øien har samarbeidd og kjent kvarandre i ei årrekkje. Klarar dei framleis å utfordre kvarandre?Lydinstallasjon, tysk postpunk og jubileumskonserten JanusLydinstallasjon, tysk postpunk og jubileumskonserten JanusVed hjelp av lyd frå togreiser, meldingar over høgtalaranlegg, støy og stasjonsklang har Maia Urstad skapt ei draumeaktig reise gjennom eit lydlandskap som kanskje vil forsvinne. Installasjonen FERD kunne ein oppleve på Ultima i år. Korleis tenkjer eigentleg ein lydkunstnar om form? - Menn er sexy, eg likar menn… men det er meir naturleg for meg å samarbeide med kvinner, seier postpønk- og elektronikaartist, DJ, radioprogramleiar og eigar av plateselskap Gudrun Gut, ein sentral, men uavhengig figur på musikkscena i Berlin, som no soloartist og mentor for unge kvinner i bransjen. Kva tar ho med seg frå pønkrørsla si livshaldning? Kva fann ho i musikken til Stockhausen? Og korleis har det gått til at ho er på Ultima? Vi gratulerer Ingela Øien som feirer førtiårsjubileum som fløytist i Bergen filharmoniske orkester! I tillegg til symfoniorkesteret har ho jobba i BIT20 sidan samtidsensemblet starta opp i 1989. Elles er det naturen, sauer, høns og dessutan taekwondo som held fløytisten i toppform. I høve jubileet har ho tinga ein konsert frå komponist Knut Vaage. Fløytekonserten har fått namn etter den romerske guden Janus. Kvifor? Vaage og Øien har samarbeidd og kjent kvarandre i ei årrekkje. Klarar dei framleis å utfordre kvarandre?57 min
- Lasse Thoresen (bildet) forteller om On - Det værende - nylig urfremført av Oslo Filharmoniske orkester og kor. Og om hvorfor han ikke skal skrive mere musikk for orkester. Den franske pianisten Pierre-Laurent Aimard mottok nettopp Leonie Sonnings prestisjefylte musikkpris. Vi hører ham i samtale med Kristin Kverndokk om en av hans største inspirasjoner og utfordringer, komponisten Olivier Messiaen.Om Lasse Thoresens On, og om Aimard og MessiaenOm Lasse Thoresens On, og om Aimard og MessiaenLasse Thoresen (bildet) forteller om On - Det værende - nylig urfremført av Oslo Filharmoniske orkester og kor. Og om hvorfor han ikke skal skrive mere musikk for orkester. Den franske pianisten Pierre-Laurent Aimard mottok nettopp Leonie Sonnings prestisjefylte musikkpris. Vi hører ham i samtale med Kristin Kverndokk om en av hans største inspirasjoner og utfordringer, komponisten Olivier Messiaen.57 min
- Missy Mazzolis nye opera, The Listeners, hadde urpremiere på Den Norske Opera 24. september, og Olga Neuwirths dobbeltkonsert According to what, blei urframført på Trondheim Kammermusikkfestival. NRKs klassiskanmeldar var til stades både her og der. Natasha Barrett (foto: Marion Hestholm/NRK) laga lydkunst til Ultima og ukrainske Valentin Silvestrov besøkte Oslo. Vi spør om kultur kan vere med å bygge fred?Missy Mazzoli, Olga Neuwirth, Natasha Barrett og Valentin SilvestrovMissy Mazzoli, Olga Neuwirth, Natasha Barrett og Valentin SilvestrovMissy Mazzolis nye opera, The Listeners, hadde urpremiere på Den Norske Opera 24. september, og Olga Neuwirths dobbeltkonsert According to what, blei urframført på Trondheim Kammermusikkfestival. NRKs klassiskanmeldar var til stades både her og der. Natasha Barrett (foto: Marion Hestholm/NRK) laga lydkunst til Ultima og ukrainske Valentin Silvestrov besøkte Oslo. Vi spør om kultur kan vere med å bygge fred?57 min